Haft en grymt bra dag

Gokväll! Idag blev dagen inte riktigt som planerat, men den blev mycket trevlig ändå. Min morbror ringde mormor idag vid lunch tid och frågade hon ville åka med på en tur till torp. Det ville hon, så hon frågade mig om jag också ville med. Alltid kul att åka dit, så såklart åkte jag med. Vädret var ju på topp som det har varit de senaste veckan. Som sagt jag fick med mig några saker hem. fick med mig ett par shorts och linne som är bra till sommaren sen .Fick även ett par nya tunnare skor att arbeta i i stallet. Mycket bra och bra pris blev även en fleece jacka också till bra pris. Men som sagt det är inte mycket saker som är kvar för sommaren. Det känns mycket skönt, jag skulle gärna kunna åka nu till älsklingen, men det går icke som icke. VI gick timmar på torp, ovanligt. När vi var klara på torp. fick jag på vägen hem hoppa in på stallet och mocka lite snabbt åt min häst. När jag väl var klar där då åkte vi direkt hem. Har precis duschat och är klar för bara sitta och slappa i soffan. Ska se en dansk serie senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0