Fredag det betyder helg

Dagarna bara springer iväg tycker jag, det är redan 1 Mars. Vädret idag har varit helt underbart. Strålande sol och blåhimmel. Sånt väder älskar vi. Har jobbat idag även haft med mig hunden. Så nu är han helt slut och ligger och sover här hemma.
Jag ska bara ta det lungt som alla andra helger. 

Saknar min man så otroligt mycket, har nedräkning som bara den tills vi ses. Tyvärr blir det ju inte försän i Juni. För jag måste arbeta och sånt. :( Jag behöver ju pengarna så. Han sa det är bra jobba på. Så jag jobbar nu och sparar för säsongen där nere, så jobbar han på sommaren.

Det är nu bara 3 månader och 19 dagar tills jag drar till älsklingen♥ Denna säsong lär bli den bästa. Här kommer några bilder på de jag blandannat kommer att tillbringa denna säsong med. Min underbara vän Sofia hon ska vara där nere i 2 månader lite mer :) Wiiieee även June, Linn och Erika också. Sen finns det andra som jag också känner som ska vara nere länge. Så detta lär lätt bli bästa sommaren.
TAAAAGGGGAA!!!

Jag och min man ♥


Jag och min älskade vän Sofia♥



Jag och min underbara Norska vän June ♥
Jag och min underbara vän Sara ♥


Jag och min underbara Norska vän Linn ♥


Jag och min underbara vän Erika ♥






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0