Trevlig kväll igår!

Hade en mycket trevlig kväll tillsammans med mammas jobbarkompis och hennes kompis. Vi drog och käkade på ett ställe först, sen skulle de handla lite. Sen ville dom ju såklart se vem killen min är. Så fick allt ta och vissa dom honom. Vi satt ett tag på hans jobb och snackade. Sen satt jag på killens jobb, min danska vän kom förbi en sväng. Senare kom även mina svenska vänner, så snackade lite med dom. Tillslut slutade musiken, kvällarna går ju otroligt fort fram tills musiken slutar. När älskling var klar, då drog vi och käkade på ett ställe nära hemmet. Det kom även förbi en arbetskamrat till älsklingen och då kom det även en svensk tjej med. Så vi satt och snackade, det var trevligt en del skratt fick vi allt tidigt på morgonen. När vi kom hem, jag drog mig till sängen direkt. Dock tog det en liten stund innan jag somnade. Älsklingen låg och kollade film . Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0