Strandhäng

Jag och älskling kom hem vid 5 tiden imorse, då satte jag mig vid datorn en snabbis. Där jag ser att mamma är inne på facebook, så jag och älsklingen kör lite videosamtal med henne. Vi  fick oss några goa skratt i alla fall så tidigt på morgonen.
Jag gick väl och la mig vid 7 tiden på morgonen, vaknade vid 10. Fick skynda mig och göra mig iordning, så jag kunde dra till stranden, där jag skulle träffa Erika och Anne-Grethe för lite strandhäng. Brownie fick följa med, hon tyckte det var så kul så. Hon somnade under min solstol efter ett par timmar där.

Just nu så ligger hon och stensover i hallen. Har varit en lång dag idag för henne med mycket som hänt runt henne.
Men hon är ju alltid så glad och gillar och vara med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0