Mycket trevlig kväll igår

Igår hade jag och Erika en mycket trevlig kväll, vi träffade även på min kompis Tove som jag träffade förra sommaren här. Vi hängde med Tove och hennes kompis en stund på killens jobb, sen drog vi vidare till ett ställe som heter Istanbul club . När vi hade varit där en stund, gick vi tillbaka till killens jobb.
Där vi satt och hade det mera trevligt med Tove och dom. När de hade stängt, så fick vi skjuts av chefen hem. Layto och Erika hängde med oss hem. Så de sov över här.
De somnade väldigt snabbt, jag och älsklingen vi låg å lyssnade på musik och snackade.

Nu så ska jag käka lite, sen tvätta lite. Även städa lite i lägenheten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0