Haft en mycket trevlig dag!

Har idag haft en otroligt trevlig dag tillsammans med min norska vän och hennes hund. Våra hundar fick idag träffas. Båda har skött sig så fint så. VI satt hemma hos mig en stund på balkongen först, sen drog vi ut på promenad runt i Alanya. VI stannade även på min kompis jobb och tog oss var sin dricka. Sen vidare hem, där jag ser att älskling dragit till jobbet. VI hann väl vara hemma kanske 15 min, sen ringer det på dörren. Då var det älskling som kom hem en stund för sedan dra till jobbet en stund senare.
Ikväll ska jag inte göra så mycket, ska ha skype dejt med min bästa vän ♥ Även ut och rasta vovven och städa lite i lägenheten.
Blir även och kolla lite film ikväll.

Brownie♥



Kompisen hund Pinto :)



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0