Goddagens!

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll. Träffade först min kompis med hennes mamma och pappa från Sverige. Tog och käkade med dom, sen drog jag och min svenska vän Gisela in till centrum för ta en Öl på Queens Garden. Det var ju mycket trevligt som alltid när vi umgås. Sen när hon hade dragit hem till sitt hotell, drog jag vidare mot killens arbete. Där han jag typ sitta i några minuter sen så kommer en tjej fram till mig och pratar med mig, säger att hon är min killes kusins tjej. Hennes kille jobbar också på min killes jobb. Så jag hängde tillsammans med killens kusins flickvän från Danmark och hennes vän från Norge. Mycket skratt blev det allt. Erika en svensk tjej jag träffade på förra året här nere, hon hängde även med oss. Trevligt att träffa henne igen. När musiken slutade och vi väntade på att de skulle stänga satt vi och snackade. När de hade stängt, då drog ett gäng från killens jobb plus jag och danskan för att käka på soppstället som jag kallar det för. Vi drog å käkade sådär vid 4 på morgonen. Efter vi hade käkat, var tanken jag,Resit och Layto skulle hänga med Resits kusin och hans tjej hem till dom. Men så blev det inte, så vi drog hem istället. Var hemma strax efter 5. Idag händer det trevliga saker, ikväll ska jag träffa mammas kompis och hennes kompis. Dom är här på en veckas semester. Dom kom samtidigt som mig. Så ikväll ska jag allt vara lite med dom och visa runt lite i Alanya. Bild från igårkväll när Layto och älsklingen kör lite på bardisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0