Äntligen i Turkiet!

Godmorgon Allihopa!

Kommer ta och försöka att skriva här varje dag nu så de hemma i Sverige får veta hur jag har det, här nere Turkiet.

Kom fram till Alanya inatt vid kvart över tolv halv ett. Där mötes jag upp av min norska vän för att leta efter lägenheten. Vi hittade den tillslut, grymt fin lägenhet är det. Efter vi hittat lägenheten så var det att gå till killen min och där satt vi en stund alla hälsade som vanligt. Drog hem sen efter en stund. Jag och min norska vän, vi var hemma vid 2 igen och vi fastnade på balkongen fram till 4.30 på morgonen. Nu har vi sovit några timmar. Så nu ska vi upp och dra iväg till killen min.
Se vad denna dagen har att erbjuda.

Ha det super

Bjuder på en bild när jag precis vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0