Varit en lång dag!

Inatt var jag och möte min kompis Marie från Sverige och hennes pojkvän,  de ska vara här på en vecka semester. Det ska allt bli trevligt, ska allt umgås lite med dom.
Men ialla fall efter jag hade mött dom en stund på deras hotell, drog jag in till centrum till killen min. Satt där med mina 4 svenska vänner. Jag skulle dra hem före älsklingen igår, så skulle han komma sen. Men en sak är jävligt klar nu, tänker ALDRIG mera gå ensam hem. För kunde slutat illa inatt.
Skakade så sjukt mycket av rädsla när jag kom in i lägenheten.

Jag gjorde ordning mig för att kolla lite film på datorn, blev två filmer. Älskling och hans kusin eller vad det är kom hem vid 6.30 på morgonen. Jag var hemma vid 4. Var vaken 1 1/2timme när dom kom hem, när dom gick och la sig. Då drog jag och hunden till stranden för möta upp Marie och hennes pojkvän. Vi har varit på stranden från 8.30 till 14.30. Mycket skönt har det varit, Brownie har till och med gått i vattnet idag. En som har fått färg det är jag.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0