Fikastund

Goddagens!

Imorse var vi inte hemma försän klockan var 6 innan vi kom i säng slog väl klockan 7. Var så segt vid stägningen. Efter att jag hade sovit några timmar, var det daxs för att dra och möta en svensk tjej som bor här nere för en fika stund, vi hade mycket trevligt. Drog sedan hem efter typ 2 timmar, var så varm när jag kom hem, så var bara upp med hunden i lägenheten. Så gick jag ner en stund till poolen.

Just nu i skrivandes stund så ligger jag just nu i soffan och slappar, ska snart väcka mannen min. Han ska snart dra till jobbet. När han har gått ska jag ta och storstäda verkligen och tvätta.  Även sova lite innan jag drar ner till hans jobb senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0