Sorry för dålig bloggning

Godkväll
Har ju börjat att jobba lite nu då, hann dock bara jobba en vecka innan jag åkte på lite magsjuka mellan Söndag och Måndag. Men nu är jag en människa igen. Så att imorgon blir det att dra sig mot jobbet igen. Kommer väl ha fullt upp imorgon. Blir väl så när man varit sjuk.
Var i Söndags och köpte mig en ny dator, så var hemma hos min morbror i em för att han skulle hjälpa mig med antivirus sak . Men det fanns ju redan på datorn. Blir bara att uppdatera den när den nästan går ut.

Var idag och lämnade tillbaka skolböcker och skoldator i skolan. Kändes grymt skönt.

Så har suttit på den ikväll och är väldigt nöjd med datorn.
Det är snart sängdaxs för min del klockan ringer redan halv sju imorgon. Börjar jobba kl 8.

Ha det gött

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0