Snart är ju redan helgen borta.

Sorry för inte skrivit på några dagar. Sov ju över hos min älskade vän Sofia i Onsdags till Torsdagen. Det var trevligt som vanligt. Vi köpte lite godis och kollade runt lite på nätet och snackade massa. Som vanligt så snackade vi även om Alanya♥. Torsdagen, så drog vi oss in till Torp för att bara gå runt och kolla lite. Såklart så hittade vi ju en del. Som båda snart ska ta och köpa. Det är ju lite sommarkläder som är snyggt att ha i sommar när vi blir så otroligt bruna. :)
Fredagen bestod av jobb hela dagen hunden var med mig på jobbet. Han är så otroligt duktig, så han ska få hänga med två dagar i veckan ♥
Idag har jag inte gjort så mycket, varit en lugn dag. Sovlänge sedan drog jag till stallet på eftermiddagen och motionerade hästen sedan hem igen.
Det är snart sängdaxs för min del. Klockan ringer senast halv sju.

Ha det fint i vinterlandet vi har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0