Mysig dag

Imorse när jag åkte till jobbet så visade det sig att det var -16 grader. Trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl. Tog med mig hunden till stallet idag när jag jobbade. Han skötte sig så bra, han tyckte nog det var riktigt kul att få åka med. Så hedan efter ska han få åka med på Onsdagar och Fredagar.
Eftersom jag bara jobbade två timmar idag. Så när jag hade jobbat klart så tog jag mig en promenad ner till sommarhagen med hunden. Körde lite lydnads träning plus lekte med honom där.
Sen var det för oss båda att åka hem. För hans del var det direkt in i duschen. Efter duschen så somnade han. Han lär ju sova flera timmar . :)

Ska snart ta mig ut till stallet igen för att rida min egna häst. Sedan hästägarmöte kl 19.

Sen efter hästägarmötet blir det att åka Till stationen för att ta sig till Ljungskile för att tillbringa kvällen, natten och morgonen hos min älskade turkbrud Sofia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0