Min Lediga dag

Gokväll!

Som alltid så är jag ledig på Torsdagar. Men denna morgonen var det upp tidigt för att vara på ett möte. Sedan när det var klart blev det hämta upp mormor, drog sedan hem en sväng.Där jag fastnade vid datorn. Ett tu tre så loggade älsklingen in på sin brors fb. Det var mycket trevligt att få snacka med honom lite. Saknaden blir ju ännu större.
Fick även ringt upp min älskade vän Sofia och snackade lite med henne i telefon för att höra ifall hon ville jag skulle kolla upp biljetter för henne med. När jag skulle förbi Resia idag. Men tyvärr så kunde inte resia vara mycket till hjälp. Efter att jag hade varit på resia så drog jag en snabbis till stallet för fixa åt hästen.

Verkar som jag har hittat rätt bra biljett ner till Turkiet i alla fall. Blir ju att diskutera det med mamma om vi ska vänta eller om jag ska boka den.
Som vanligt så sitter man och väntar på att den Turkiska serien ska börja. Den börjar om nästan 1 timme. Man blir ju helt galen av att vänta den är så grymt bra.

Imorgon är det jobb igen så ikväll blir det ju inte att lägga sig så sent. Hunden ska ju som vanligt få hänga med till jobbet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0