Godkväll

Har jobbat idag, det var en kort arbetsdag det är skönt min älskade hund var med på jobbet idag igen. Han skötte sig fint som vanligt. Jobbade mellan 8-10.45 sedan var det att greja med min egna och leka med hunden och rasta honom.
Drog sedan hem vid ett när vi var klara. Hunden fick då direkt åka in i duschen och har sovit sen dess. Jag somnade jag med.Sov några timmar, det var skönt. Ibland behövs det. Just nu sitter jag och väntar på att min Turkiska serie som går på svt2 ska börja filmen heter Lögnen. Den är så grymt bra. Man kan verkligen inte få nog.

Imorgon är jag ledig, det är skönt. Men måste upp tidigt ändå för ska ha möte på morgonen.

Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0