Freeeedag

 
Herregud vilken dag jag haft idag. Upp vid halv sju, käka frukost i lugn och ro sedan göra sig iordning till jobbet, började kl 8.
Arbeta enda fram till 15, men eftersom jag varit sjuk två arbetsdagar så fick jag stanna kvar och jobba lite extra för att få någon ordning på pappersarbetet. :) Gick väl sådär. När jag väl fick gjort lite, fick jag sluta för att gå och fixa min egna lilla häst.Sedan hem efter det, hästen fick vila idag bara för  det blev så sent. När jag kom hem så var det bara att hoppa i Onepiecen fixa lite käk och starta datorn för att kunna kolla på den TURKISKA serien som har startat nu i Januari. Som visas i svensk tv, det gillas mycket och serien är så grymt bra. Den heter Lögnen, om ni inte följer den så rekomenderar jag starkt att följa den.

Får bli en söt bild på Lilla bushästen Ludde som jag har på foder, bilden är tagen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0