En dag till som har gått

Godkväll!

Denna dagen har också gått fort. Idag så gick jag upp kl halv tio, åt frukost med familjen sedan tog jag hunden och la oss och kollade på tv. Som vanligt då när man kollar på tv, så somnade jag. Sov några timmar. Sov fram till 13. När jag såg klockan, då var det bara studsa upp ur soffan och göra sig iordning för att åka ut till stallet och fodra hästarna och greja. Även ta sig ett dressyr pass, det passet blev dock inte så mycket dressyr av det. Fick bara ligga på fyrkantspåret och rulla på i galopp. för pållen var så grymt pigg. Studsa kasta sig lite och göra massa byten.
Hoppas det går bättre imorgon.
Nu har jag precis ätit, ska ta kolla lite tv och lyssna på musik.

Hoppas det är något bra på tv ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0