2013 nu då

Då har vi gått in på 2013, Nyårsafton var ialla fall väldigt trevlig med min underbara vän Sofia plus lite kompisar till henne. Vi käkade middag hemma hos Sofia och sedan drog in till Uddevalla och var där några timmar. Nu blir det inte mer snack om nyårsafton. 
Hallå vad fan är detta, jag borde ju kunna sova nu eftersom jag inte har sovit tidigare idag. Men såklart så ska jag ju inte kunna somna. Känner att tiden bara går och går, jag som börjar att jobba idag med( 4 Januari ) ska jobba 3 dagar i veckan där jag har min hästuppstallad. Lite cash är ju gott det är ju alltid något. :) mobilen ringer redan kl 6 för att ta sig upp och äta och göra sig iordning. Men kommer säkert ligga kvar i sängen ett tag innan jag går upp.
Nä nu ska jag ta och kolla tv lite tillslut kommer jag somna. För kan verkligen inte kolla tv förän jag har somnat efter en stund.

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0