Vart lång dag

Helgen slutade riktigt bra, men vart skit väder. Jag och mamma blev uppblockade vid 12 tiden av Maggan och Carro. Vi skulle träffa de idag för lite snack. Så vi åkte ut till tjörnbrons stuga och tog en fika. Det var otroligt fint där inne. Lätt att man besöker igen, Vi satt och snackade om både deras häst som jag nu ska ha på foder från den 1 October. Snackade även om annat. Efter fikan var det att dra sig mot stallet och börja greja. Så det var bara att ta och fixa i sommarhagen först. Sen var det att börja flytta över alla Carros grejer från de gamla stallet hon stod i till de nya :)
Efter några timmars arbete var det daxs för matpaus. När vi hade ätit var det bara att fortsätta.

Kom hem vid 19 tiden, det var bara in i duschen först med hunden. Då han också var med i stallet. Efter jag hade duschat hunden. Då var det min tur :) Nu sitter jag i sängen och väntar på att Beck ska börja :)
 
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0