Onsdag

Kom ju hem natten till Tisdag, det har inte varit lätta dagar/nätter. Tårarna bara rinner till och från för saknaden är så otroligt stor. Men idag ialla fall så har jag fått snackat med älsklingen. Det kändes skönt. Jag kommer leva på killens tröja ett bra tag ialla fall. Killen tycker inte alls det är kul där nere utan mig. Tycker det är så tråkigt. Han längtar verkligen tills han kan komma hit till mig i Sverige. Hoppas vi bara får ett ja.

 

Har idag inte gjort ett smack, har bara legat i sängen. Då jag inte har mått så bra när jag kom hem. Blev jätte dålig i magen. Men känner mig lite bättre nu.

Bild från en mysig middag :) ♥


Kommentarer
Postat av: Kristina

Har ni sökt visum :)?
Kram

Svar: Hej Kristina!
Han håller på med det. Han ska åka till Ankara i slutet av denna månaden början av nästa.
Så hoppas han är här efter en kort tid efter de :)
Kram
Esther

2012-09-09 @ 22:15:10
URL: http://xos.blogg.se
Postat av: Kristina

Guu vad roligt :D Min pojkvän var här förra året på visum, vi åkte också till Ankara och det gick jättebra:)
Lycka till med allt!
Kram

Svar: gott, men de ska ju vara så krångligt när de är turkar. :) tack kram
Esther

2012-09-11 @ 00:37:14
URL: http://xos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0