Ny vecka nya tag

Dagen har rullat på bra idag. Skolan gick snabbt. Efter skolan åkte jag direkt hem där jag direkt tog en promenad med hunden i det fina vädret. Sen blev det middag. När vi hade käkat sa jag till mormor ska bara vila mig en stund innan jag ska sätta fart med plugget. Men nä, sov till 20 så får ta och plugga imon hela dagen.
Vi är ju ändå lediga imorgon eller aa man ska plugga hemifrån imorgon.
Jag saknar Alanya och allt folk där nere man känner. Saknar mannen min oerhört mycket. Men vi snackar rätt mycket med varann i telefon. Skönt det ialla fall. Tror han ska ta och bege sig hem hem nu då de lämnat över lägenhetsnyckeln till han vi hyrde lägenheten av.  Kommer nog även snart få ha min man här med mig ett tag om vi får JA på turistvisumet/inbjudan.

Jag är jätte glad att ha fått känna så mycket folk denna sommaren. Vi kommer fortsätta hålla kontakten.
 
Slänger upp lite bilder från sommaren plus resan med Sofia, vissa bilder har sofia tagit.
 
Lyckligtjej :)
Turkmiddag
 
Jag och älsklingen♥
Älskade Alanya ♥
Jag och Soifa
Jag och min älskade norska vän June
Älsklingen älskar sitt jobb å sliter
Hemskt att säga, men känner mig mer hemma på Alanyas gator än hemma i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0