Hemma igen från Alanya

Ska ta allt från början, var hemma i en vecka sen blev det att jag och en vän Sofia bokade biljetter och drog den 20 Augusti ner till Alanya igen. Vi blev borta två veckor.
Båda två kunde verkligen inte fatta att vi skulle åka igen. Resan ner gick bra, båda var så sjukt taggade. När vi väl hade fått hoppa av transfer bussen. Var det bara att börja traska in mot centrum/hamnen. När vi två gick där. De flesta turkarna skrattade åt oss.
När vi väl var framme vid taxi bilarna i centrum. Så stanna Sofia där sålänge jag sprang ner till killens jobb för hämta hemnycklarna. Alla där på hans jobb blev chockade att jag var tillbaka. Fick ett väldigt bra välkomnande både från älskling och de som jobbade där.

Sen var det bara å traska igen hem samma väg vi gick :)

Alltså våran första vecka i turkiet den var ju så kaos den bara kunde bli...
Första utekvällen blir jag av med mobil och förstör kameran. Mobilen kom tillbaka några dagar efter då älskling hade ringt runt till sina kompisar å förklarat. Kameran började fungera efter en vecka.

Jag och sofia vi överraskade min mamma och syster otroligt bra. De gick på oss på hamngatan, de var påväg ner för å leta efter killens jobb. Så springer de på oss. HAHAHA både mamma å syrran blev as chockade. Undrade vad jag gjorde där.

Jag och älsklingen på min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0