Fullt upp hela dagen!

Haft fullt upp hela dagen. Började med att jag gick upp kl 10, åt frukost och gjorde ordning mig i lugn och ro, Åkte till tandläkaren vid 11.40. Sedan gick jag till apotektet. När jag var klar med det. Då gick jag till Coop för att möta upp min morbror för lite övningskörning. Vi var tvugna att åka hem till han först för byta bil och han skulle byta kläder.Sedan var det daxs för mig att köra. Började redan från hans hus och körde runt lite överallt i centrum och vidare till Ucklum och Stora Höga. Fick även köra på donkens mcdrive. Två gånger till och med. Först för min morbror skulle ha glass och sedan för jag och mamma skulle ha mat. Åkte hem efter att vi hade köpt mat. Åt snabbt sedan körde jag även ut till stallet. När vi åkte ut till stallet, var mamma även med i bilen. Hon tycktee jag körde bra för vara första gången igen sen i Juni.

Grejat och så i stallet, även ridit ute tillsammans med trevligt sällskap. En sak som är klar, tycker det börjar bli kallt ute. Brrr
Precis vart ute med hunden typ 10 min. Nu är jag nerbäddad i sängen. Snart daxs att sova  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0