1 Oktober

Godkväll!
 
Ja det är ny månad nu då, det känns skönt. Låt denna månaden nu gå snabbt. Idag började jag även med Carros häst Ludde på heltid. Hennes nya unghäst kom i Lördags. Det blir spännande att rida Ludde. Det känns i hela kroppen efter en dag i stallet alltså. Har tappat en del över sommaren :)
Ja varför jag tycker denna månaden kan gå fort, det är för att min älskling kommer någon gång i November. :) ♥ Saknar han så otroligt mycket. ♥
Nu ska jag ta och kolla på X-factor sedan Underbart kort :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att han tar sig till Sverige snart! :D

Svar: ja verkligen, bara vi får ja på visumet :) Det längtar vi båda till :)
Esther

2012-10-01 @ 22:33:28
URL: http://heidierikakeisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0