1 Årsedan

Tänk vad tiden går fort ändå, det kändes som jag precis gjorde de. Ikväll kl 21 så var det 1 årsedan jag satte mig på ett flygplan som skulle ta mig ner till min älskling i Turkiet helt ensam för första gången. Den gången gick alla tankar verkligen. Men jag fixade att ta mig dit och vara där och hem helt ensam. Kändes så sjukt bra. Den resan var en otroligt mysig och underbar resa. ♥
Här kommer några bilder från den resan som var för ett årsedan. En helt underbar vecka :)
Under den veckan hann vi med stranden, några turer i hamnen, mysiga middagar,några besök på Marco Polo, även en tur till Avsallar för hälsa på hans storebror. Första gången jag fick träffa hans storebror.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0