Här sker de saker

 
Godkväll !

Här har det skett grejer, i Lördags eller Söndags snackade jag med älsklingen och då sa han till mig Söndag eller Måndag drar jag till Ankara med min bror. Vaknade upp idag av att någon skrev på fb på chatten och vem var inte det, det var ju såklart min pojkvän. Han skrev från sin brors fb. Han skulle bara säga att han var i Ankara. Så han åkte alltså på Söndagen dit.
Så imorgon Tisdag ska han till Ambassaden och fixa sitt visum och hoppas verkligen vi får ett ja på det. Är så grymt nervös. Så nu lär vi ju snacka med varann varjedag. Så snälla alla håll tummarna för oss att vi får ett JA.
Så snart kan jag och älsklingen kanske få vara med varann igen ♥
I stallet var det också grymt bra. Hästen gick otroligt bra idag. Lönade sig igår med att jag longerade han först så han fick dampa av sig lite. Sedan att jag red en stund och även min vän lite.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0