Godmorgon

Godmorgon :)
Igår var det grillfest, för alla som är uppstallade på klubben. Det var mycket trevligt. Mycket god mat:) blev ju lite sent, var inte hemma förrän tolv tiden. Somnade nästan direkt, men känns som jag halvsovit hela natten. Vaknade 04.19 och var klarvaken kunde verkligen inte somna om. Skulle upp vid halv sju senast sju. Men eftersom jag låg å va vaken så var det bara att gilla läget.
Klockan sex gick jag och gjorde frukost då började jag känna mig hungrig. Halv sju tar jag med mig hunden på en morgon promenad som tog 50 min. Var en mycket härlig morgon promenad. Där vi träffade på både rådjur och hästar i hage.

Kan säga familjen har nu en trött hund som kommer sova några timmar.
Sitter nu själv och väntar på att bli upp plockad för att åka till stallet och ha stalljour.

Hoppas ni får en bra Söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0