Tisdag= Kallt

Godmorgon Allihop!

Ja det var inte så kul att gå ut imorse, tyckte det var kallt. Fick stå ute lite extra såklart och vänta på bussen, då den var sen som vanligt.
Kommer till skolan och första lektionen har vi ett prov. Det känns som det gick bra.

En sak är riktigt bra, det är att ha viber på telefonen :) Nu så smsar jag och min underbara norska vän June med varann.
Hon ligger nog och sover. Sålänge jag får sitta i skolan och häcka :)


Ja egentligen vid denna tid idag så skulle jag landat på Antalyas flygplats. Men så blev det dock inte. Både jag och June tycker det är mycket tråkigt.

Men vi får se framåt :)
Nu ska jag ta och fortsätta lyssna på musik.
Undra vad denna dag kommer ha att erbjuda ?


Saknar mitt långa hår på denna bild. Men det ska vi sätta ändring på. Ska nu denna vecka börja använda ett medel som gör att håret växer något snabbare. Så till sommaren kommer jag ha långt hår igen hoppas jag :) Känns redan som det växt lite. Så blir att använda medlet nu :)

Hoppas ni alla får en trevlig Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0