Första dagen i skolan efter lovet

Idag var första skoldagen, den gick fort. Fick sluta tidigare idag också, tog då bussen direkt till stallet och grejade. Jag och Pia vi släppte våra hästar i manegen, dom lekte och sprang runt. Så idag var jag hemma vid 18 tiden, åt lite då. Men jag kunde ej äta så mycket. Fick knappt i mig något då. Jag och hunden vi gick in och la oss i soffan, där jag somnade. Sov säkert från 19-21 det är ju jätte bra att jag somnade. Tur jag börjar 10.05 imon. Så att jag har någon chans att somna i natt.


På ett sätt är det bra att skolan har börjat, betyder att tiden går fort. Denna termin har vi lite lov och stuiedagar. Mitt upp i allt ska jag även göra en operation. Hoppas att den snart blir av.

Något jag saknar det är att vara brun. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0