Älskar er


Är hela 5 månader tills vi ses igen :/ Det kommer hinna ta dö på mig.


June du betyder så grymt mycket för mig. Du finns alltid där om man behöver snacka.  Vi har känt varann i några månader  bara men det känns som flera år. Är så otroligt glad att jag lärt känna dig. Du är en av de få som betyder så grymt mycket. ♥  Du och jag vi hade grymt skoj i Dimcay. Sålänge killarna lekte med de små killarna.  När du var med mig och Karin på sjukhuset. Höll mig sällskap där när Karin låg inne.
Umgicks med mig på Marco Polo, mina sista dagar i Alanya när Karin låg på sjukhus.
Har fått en så tur att ha fått träffat på en så underbar person som du. Hoppas det blir många fina minnen med dig.  

Sitter och kollar på gamla bilder från semestern, det var minnen det. Önskar man kunde få de stunder tillbaka. Men det kommer i Juni :)

Sommaren 2012, det är våran sommar tillsammans. ♥






Ååå vad jag saknar mig andra halva♥, det känns så extremt jobbigt just nu. Vet inte när jag kan åka ner nästa gång p.g.a min operation som ska göras. :/ Känns som det kommer att vara Juni nästa gång vi får ses igen.
Nu i denna stund känns det grymt jobbigt. Usch usch usch. Får tänka att tiden kommer att springa iväg.  
Vill bara det ska bli sommar snart. Så vi kan få vara med varann ♥
Du gör mig hel igen ♥  Jag älskar denna underbara kille. Du och jag har många fina minnen tillsammans. Mer ska det bli :) ♥
Sommaren 2012 det är våran sommar ♥

Seni Seviyorum ve Seni Özledim Askim ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0