Året 2012

Var ett tag sedan jag skrev här ja. Men jag tar och skriver lite ikväll. Ja rubriken säger sitt. Året 2012 det är verkligen mitt år.

Blir att resa lite, sedan vara hemma lite. Ta tag i att lära sig Turkiska. Har en känsla att detta år kommer att springa iväg otroligt fort.

Snart gör jag min första vända till Turkland för iår. Ska bli så skönt att få komma ifrån allt.

Tiden springer bara iväg känner jag, vi är snart redan inne i MARS. Hoppas att snön snart försvinner. Har tröttnat på den otroligt mycket.


Känner att allt just nu går så grymt bra.

Är så grymt taggad för sommaren 2012, den får gärna ta och komma, men inte ta slut :) ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0