Saknaden är enorm<3

Godkväll!

Saknaden efter älsklingen den är så enormt stor nu. Som det ser ut nu så har jag ingenarning när vi kan ses. Men hoppas verkligen jag kan åka ner till honom efter nyår. Tanken var ju att han skulle komma hit, men så har det hänt en väldigt tråkigt grej med honom. Han har brutit benet så att han kan inte komma till mig nu.
Hoppas verkligen han är på bättringsväg. 
Det tar död på mig snart. Har inte träffat älsklingen sen september bläääää. Vill vara hos honom nu´. Kollar biljetter hela tiden.


Seni Özledim Askim♥
 


Som sagt, vintern är här och det är kallt och snö överallt. Det har vi några månader framöver. Brrrr nu kommer tiden för mig att vara väldigt lång. Jag är ingen människa som gillar vintern. Fryser såfort det blir lite kallt.
Men en som älskar snön, det är min älskade vovve. Så är ute med honom mycket och leker med hans fotboll :)

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Tack för dina stöttande ord, ja vi får verkligen hoppas att cellgifterna hjälper något iaf.

Det var kallt att komma hem men också helt underbart för julen i Sverige med massa snö och mycket lampor och tända ljus är ju SÅ mysigt.
Vem vet, jag kanske kommer hem nästa vinter också.

Hoppas din karl kommer iväg till Sverige när han är bättre i foten. Eller att du hittar en billig resa dit ner.
Kram!!

Svar: Synd bara nu att nästan det inte är någon snö ute. Som det ser ut nu så blir det jag som kommer att åka ner, men vet inte riktigt när det blir för börjar att jobba ev efter nyår.
Esther

2012-12-11 @ 18:59:15
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför är du tillsammans med någon som bor så långt borta? Du har ju ingen aning om vad han gör när ni inte ses. Han träffar ju säkert andra tjejer. Turkar är ju sånna. Tar dom som är där på semester lixom!

Svar: För det första varför vågar du inte stå för vem du är ? Det blev så för vi blev liksom kära i varann, ibland blir det ju så att man hittar sin käraste i något annat land.
Sen har vi kontakt väldigt mycket. När jag kan åka så gör jag ju såklart det. Han är inte som alla andra turkar går och träffar många tjejer. Det finns turkar som verkligen går och är med många tjejer, men finns även turkar som är guldvärda, som inte alls går runt å med massa andra tjejer. För det första så tycker jag inte man ska dra alla TURKAR över en kant.
Jag var nere hela sommaren 2012 och var med min kille nästan 24/7.

Och vi har även en del planer så.

Själv så är jag halv kurd. Så jag har en del rötter där nere. Har även varit nere i Turkiet ett antal gånger. Kommer ju att bli mer eftersom jag har min fästman där och kommer vilja ta reda på lite om mina släktingar som finns där.
Har du ens vart nere i Turkiet?
Esther

2012-12-12 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0