Studiedag idag!

Denna dag har varit så grymt bra. Dagen har bara sprunigt iväg. Sov till 10.30 gick upp då och gjorde frukost sedan var det bara göra sig iordning för bli upphämtad av min morbror. Så vid halv ett ett tiden var det ut och övningsköra lite.
Fick köra runt lite i Stenungsund och sedan ut till stallet. Det gick bra. Är tredje gången jag kör :)

När jag väl kom ut till stallet var det bara att sätta igång och fixa åt min egna plus en till. Red även en liten stund på min.  Var sen att åka hem, käkade snabbt. Direkt efter maten var det ut och gå en promenad med hunden . Precis kommit hem.

Nu blir det bara ta det lugnt.

Med andra ord har jag haft en helt bra studiedag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0