Min söndag

Herrgud haft fullt upp verkligen hela dagen. Dagen började med att jag hade hand om hela stallet. Så jag och en till vi var där. Vi var klara med hela stallet klockan nio. Det är då typ 30 hästar att ta hand om. Sedan var det lite fika. Gick sen och fixa hos min häst och i hans hage. Fick putsat mina träns även städat i mitt skåp. Men denna dag har bara gått iväg ändå.  Vi satt även 30 minuter i solen och bara njöt.

Åkte hem med 16.24 bussen.  Var hemma vid 17. Där maten var klar, så det var bara att käka och sen hoppa in snabbt i duschen. Göra sig iordning sen för dra iväg på lite övningskörning.
Körningen gick super bra idag, andra gången jag sitter bakom ratten..

Börjar bli lite trött nu. Men tror jag ska se lite av min serie först innan sängen. :)

Här är några bilder från  igår och idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0