Ny vecka igen :) Måndag

Varit i skolan mellan 10.05 och 16.10. Lång dag idag. Dagen gick rätt snabbt i skolan ändå. Var inte så jobbig dag idag.
Hade först Matte sen svenska där vi inte gjorde ett piss. Hade engelska sen. Idrott sista lektionen. När skolan var slut åkte jag hem och käkade lite. Åkte ut till stallet vid 17 tiden.

I stallet träffade jag trevligt folk :) Red även lektion vid 20. Det var hoppning, gick faktiskt riktigt bra :)

Vad ska man säga om vädret, det är ingen höjdare. Har regnat jätte mycket och nu på kvällen börjar det att blåsa upp riktigt ordentligt och regna. 

Regn det förvånar mig inte, det är ju Sverige jag bor i. :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0