Halsbandet saknar jag

Har precis kommit hem igen. Om en stund så är det mat.

Helt plötsligt fick jag en känsla att jag saknar mitt fina halsband ( Det som är på bilden )


Jag blev av med det i Alanya när jag var nere. Helt plötsligt var det borta. Jag kommer verkligen inte ihåg när jag kan ha blivit av med det. Har verkligen inget minne. Jag måste ha varit jävligt full den kvällen jag blev av med det.
Dagen efter när jag vaknar så märker jag att mitt halsband är borta. Jag frågade min kompis som jag åkte med. Har du sett mitt halsband? Nej säger hon. Jag bara men jag är helt hundra på att jag hade på mig det när jag gick och la mig.
Men tydligen så kan jag inte ha haft på mig det när jag gick och la mig.

Betyder alltså, jag blev av med det någon gång underkvällen. Måste ha varit rätt borta den kvällen då. Har verkligen inget minne.

Jag saknar ialla fall det halsbandet mycket då, jag älskade det väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0