En underbar vän <3

Denna person har jag lärt känna på min killes jobb, då hon också jobbar där. Vi började snacka lite med varann en kväll när jag var där ensam då karin inte mådde så bra. Hon var kvar en stund extra på hotellet. Sen när Karin fick åka in på sjukhuset, då hängde June med och höll mig sällskap sålänge Karin undersöktes.

June och jag vi hade väldigt roligt tillsammans sista tiden i Alanya på Marco Polo.  Det var under mina 3 sista dagar. Jag och June, vi är väldigt bra vänner. Är väldigt glad för jag har fått lära känna denna tjej. Hon finns alltid där fören om jag behöver prata ♥

Mer roligt lär vi få :)


Kommentarer
Postat av: june Olsen

awi, så god du er snuppa. du er ei herlig venn du også :) <3 puss

2011-09-10 @ 21:54:16
URL: http://jeeo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0