Vilken bra morgon.

Min morgon började ju inte jätte bra. Imorse var jag jätte seg. Låg och drog mig as länge. Men tillslut var jag tvungen och gå upp. Gick upp halv tio. Bussen går 9.49, den missade jag. Så fick ta nästa buss som gick 10.19. Börjar ju skolan 10.05. Men jag var i skolan 10.30 ialla fall .Det var bara att sätta sig den stunden som var kvar på lektionen och arbeta mycket.
Nu har vi haft lunch och ska om en stund börja näst sista lektionen.

Fullt upp hela dagen idag.

Ska ha möte sen med skolan efter skolan klockan 15. Blir sen att åka ut till stallet och ha hand om 2 hästar i dag. Min egna plus en kompis. Sen hem och ta det lugnt :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0