Söndag

Var uppe vid kvart över 7, det var bara att hoppa i stallkläderna och åka ut till stallet och ge dom frukost. Var ute vid kvart i 8. När jag hade gett dom  mat, käkade jag frukost och drack te. Sen grejade jag lite i stallet. Vid halv tio tog jag och hästen oss en morgontur i Sjöhagen. Påvägen hem var han helt cp. Så när jag kom tillbaka till stallet, red jag en stund i manegen. Där han skötte sig jätte fint.

Åkte hem vid 12. När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade på tv tillsammans med mormor och min kusin och hunden. Det var inte länge jag kollade på tv, förän jag och hunden somnade. Sov fram till 16. Gick då upp och åt middag. Efter middagen tog jag mig ett bad :)

Nu ska jag ta och kolla lite tv :)

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0