Sista dagen på lovet.

Nu är sista dagen på lovet, detta lov har gått otroligt snabbt. Jag har då inte gjort ett piss på lovet. Bara varit ute i stallet och hemma. Har inte orkat något annat då jag är väldigt trött nu. Jag går just nu på medicin för jag har urinvägsinfektion, så blir både trött och mår illa av medicinen.

Idag har jag varit ute i stallet vid kvart i åtta och fodrat hästarna. Sen rakade vi hästen min. Han blev så söt :) Tog även hand om min kompis häst också.
Försökte att rida lite på min häst idag för första gången på två veckor. Ja det gick ju sådär. Han lyssnade inte så mycket och jag hade ont i ryggen så fick avsluta efter 20-30 min. Kommer nog få gå tillbaka till läkaren, då jag har börjat få ont i ryggen :/

Nu kollar jag, mormor,morfar och hunden på Idol :)

Hoppas ni har haft en bra Fredag :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0