Lördag

Har varit duktig idag, har suttit i stallet och putsat mina 3 träns. Har nu bara sadeln kvar. Så får väl ta och göra den imorgon.
Idag så har jag testat och rida på kandar. Det var lite spännande faktist och inte så lätt. Men det blir att lära sig att rida med det. Hästen lyssnade mycket bättre. Blir att variera vanligt träns och kandar.

Imorgon då ska jag och mamma till torget en snabbis. Efter torget blir det att möta Lydia på stationen för åka ut till stallet. Hon ska vara med i stallet och ska även ta lite kort på mig och hästen ute plus inne när jag rider lite dressyr.

Kommer slänga upp bilder här när jag fått dom :)



Hoppas ni har haft/har en bra Lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0