Fullt upp hela dagen

Har verkligen haft fullt upp hela dagen. Gick upp halv sju, för att vid halv åtta åtta vara ute i stallet och morgonfodra/släppa ut hästarna. Efter jag och mamma hade gjort det, gick jag över till ridklubben och släppte en häst åt min kompis som hon skulle göra egentligen. Men så frågade hon mig om jag kunde fixa det ensam. Så snäll som jag är så kan jag det.

När jag var klar med att ha släppt den hästen. Gick jag över till mitt stall för att jag och mamma skulle fixa i hästens hage, det gick ju inte så bra som vi hade tänkt.
Träffade trevligt folk. Stod och snackade med dom jag och mamma.
Fixade allt åt hästen. Tillslut blev jag och mamma klara i stallet. Vi var klara i stallet vid kvart över 2. Åkte hem och tog mig en dusch och åt lite mat. Eftermaten gick jag och vilade en stund,såklart stensomnar jag i en timme. Så det var bara att gå upp vid 17 för att göra sig iordning för handledarkursen för att få övningsköra.
Nu har jag tagit den kursen också. Så snart så börjar jag med körkortet :)



Kommentarer
Postat av: june-som bor i tyrkia

utrolig fin hest.

2011-11-11 @ 00:45:56
URL: http://jeeo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0