Underbar dag :)

Vaknade runt kvart i sju, gick upp och kläde på mig. För att be ge mig ut till stallet och morgonfodera och släppa ut de små liven.
Runt 8 var jag hemma igen, då besökte jag sängen igen för några timmars sömn :) Vaknade runt halv tolv . Gick upp och åt frukost tillsammans med min mor. FIxade mig för åka ut till stallet igen. Där jag tog och badade hästen och släppte ut han på gräs.

När jag hade gjort allt, då var det att sätta sig på framsidan av stallet och sooola :) Färg har man allt fått :)
Satt även där och väntade på att min kusin skulle komma. Då jag ska sitta barnvakt åt han denna helg också.

Men nu ska jag ta och börja med maten. Det blir TAACCCCOOOSSS :)

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0