Precis kommit hem från skolan

Riktig slapp dag idag. Haft en riktig lektion det var no. Sen skulle vi se på film. Efter filmen fick vi sluta. Så vi slutade halv 12 idag istället för 13 helt okej :)

Nu är jag hemma en stund för fixa något och äta. Sen får jag dra till stallet. Fixa åt både Peppar och Lancelot. Ta och rida lite inför imon :) Runt fyra tiden ska alla hästarna in :)

Vid 17 tiden så ska jag hänga med Anna och kolla på ponny :) Ska åka dit som Lancelot är ifrån.

Får fullt upp idag :)

Nu vet ni hur min Fredag ser ut :)

Vad händer hos er då?

Ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-18 @ 19:25:21
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0