Günaydin :)

God morgon allihop.

När jag vaknade imorse så var jag pigg för en gång skull. Verkar som att det blir fint väder idag :). Första lektionen hade vi prov, smart jag kunde verkligen inget. Läste lite innan vi började. Gjorde även provet å svarade på de frågor jag kunde.
Men det är ju inte mer med det än att göra om det sen. :)
Har fortfarande ont i ryggen efter jag ramlade av i Söndags. Känns lite jobbigt och sitta på en stol rätt upp å ner. Det är bara å stå ut.


Hahahah hittade denna bild. Glömmer verkligen aldrig detta. Enligt han så är jag hans modell. Vem vet kanske hittar tillbaka till hans affär när jag är nere :)
Shit vad vi skrattade alltså åt han när han skulle visa att dom var töjbara :D 

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0