Godkväll

Fredag 4 Mars

FAAAAAN VAD GÖTT MED HELG. IMON ÄR JAG HELT LEDIG. HAR BARA ATT TA HAND OM HÄSTEN MIN, MEN ANNARS INGET.
ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ SOVA UT EN DAG IALLA FALL. PÅ SÖNDAGEN BLIR DET JOBB.

Har verkligen haft en riktig slapp skoldag idag. Började skolan halv nio. Hade först no lektion. Sen en halvtimmes fikastund. När vi skulle börja andra lektionen, då sa läraren. Nu är det så att vi ska ner till trafikskolan istället och se lite filmer. Sen får ni sluta där nere.
Så slutade halv tolv istället för ett. Hur gött som helst. När jag hade slutat, då tog jag mig en promenad till Annas skola för att vänta på henne där. När hennes klass skulle se på film sista lektionen, då fick jag sitta med.
Dom såg på Twilight 1. Vi gick sen hem till Anna och kollade på Eclipse. Så nu har jag äntligen sett 3an :)

Vi åkte sen ut till stallet å red tillsammans.  Träffade massa andra personer också :)


Men nu är jag äntligen hemma. Vi hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0