God dag :)

Igår gick jag och la mig tidigt för och vara jag. Alltså halv 24. Tänkte då å vad bra, är jag nog pigg imon vid kvart i sju. Ne det var jag ju verkligen inte. Gick upp en timme senare. Då var klockan kvart i åtta jag börjar skolan halv nio. Jag kom precis när vi började :)

Första lektionen såg vi på film på engelska lektionen :)

Slutar skolan 13.45 idag. Blir och dra ner till torget direkt och träffa min underbara vän Karin för en fika :)

Sen blir det att åka ut till stallet och greja med två hästar å rida en :)

Hörs någon gång ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Haha oj, vad lite. Jag lyckas alltid øvervikt! :P

2011-03-31 @ 14:23:04
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0