Fint väder idag med :)

Torsdag 17 Mars

Idag är vi inne på vår 3dje dag med fint väder. Helt underbart är det :) Det var sagt i dag att det skulle snöa här. Men jag tror inte på det idag :)  Sitter nu i skolan, vi börjar sista lektionen klockan halv ett. Slutar för dagen klockan kvart i  två. Underbart med korta dagar.
Jag har varit duktig nu,har sökt sommarjobb iår :D Hoppas på att man kan få ett :) Jag behöver liksom lite peeeengar :D


Idag i det fina  vädret så ska jag hem en stund och äta efter skolan. Åka iväg till stallet vid halv fyra fyra tiden. Ta hand om min egna plus en kompis häst. Mocka rasthagen. Den ser för jävlig ut. Så måste verkligen få bort det mesta idag.

Nu vet ni hur min dag ser ut :) Hoppas ni får en trevlig dag :)

Hörs senare

Bjuder på lite bilder

Aymara och jag år 2008




Lancelot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0