Torsdag, snart är det helg igen :)

Snart kommer nog min mamma hem. Ska gå å lägga mig när mamma har kommit. Snart börjar CSI NY :) ska allt ta å kolla på det :)
Har inte gjort ett piss ikväll. Har suttit och kollat på tv å haft på vardasrumsbordet. Fixat naglarna har jag gjort. Satte i all smutsdisk i diskmaskinen.
Morfar kom för någon timme sedan och fick gå ut med Ludde, jag kunde inte. För att jag knappt kan gå igen... ucsh fyfan säger jag.
Se hur mycket sömn jag får denna natt.

Aja jag säger nu för mig godnatt , hörs imon när jag har vaknat eller nått.

Jag i Turkiet Alanya sommaren 2009 i 3veckor. Här sitter jag på Old Istanbul Steak House :)
Snacka om att jag är brun som en peppakaka. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0