Söndag då var helgen slut.


Nu väntas en ny skolvecka. Usch.

Har i dag varit i stallet hela dagen, gick upp vid 11 tiden. Åkte iväg till stallet klockan 12. Träffade min kompis Karin där efter ett tag. Plus massa andra.
Så hängde med Karin till sin sköthäst, sen gick vi tillbaka till mitt stall. Vid 14 halv 15 så möte vi Elsa för och ta lite kort på min nya häst.
Sen var det å äta lite mat. Jag och massa kompisar satt i cafeterian och häckade en lång stund. Vid klockcan kvart över fyra, då började jag greja med min häst igen. Skulle vara klar runt 17tiden då skulle mamma komma till stallet och se när jag red.
Efter stallet blev det att jag och mamma åkte å handlade mat. Det blev tacos :) Kom hem runt halv 8. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, så lagade mamma mat.

Nu sitter både jag och mamma i vardagsrummet med varsin data och kollar på tv :)

Hoppas er helg har varit bra :)

Denna häst är min nya. Ska ha han på foder etthalv år. så Fram till Juni. Sen kan vi köpa han om vi vill. Vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0